NORD LEAD vs ACCESS VIRUS

ترجمه: تورج اسدیان

SYNSUN مخفف (sunshine Synthesized) یک گروه موسیقی سای ترنس (Psytrance) اکراینی است .

اعضای این گروه را آندری واهننکو (vakhnenko Andrey) و ویتالی سامولیگا (samolyga Vitaly) که به ترتیب با اسامی  ANDI VAX و WILLY شناخته میشوند تشکیل میدهند.

SYNSUN  با شروع فعالیتش  از سال  1998، 5 آلبوم، 5 EP( اکستندد ترک) ، و 30 ترک مختلف تولید نموده که شامل ریمیکس و همکاری با گروههای mushroom Infected, projection Astral, Skazi,Yahel, Talamasca, Eskimo, Vibetribe بوده است.

از سال 1998 تا کنون آنها در فستیوالهایی همچون  Tomorrowland Festival Boomerang NYE Festival, Life Festival, National Liberty Festival  شرکت داشته اند بعلاوه ایونت هایی در سوئیس، انگلستان، پرتقال، ایتالیا، بلژیک، آلمان، مجارستان، و روسیه برگزار کرده اند.

از سال 2010 riabinin Evgeniy با نام مستعار (  white Jackie) به اعضای این گروه اضافه شد و   VAX ANDI به پروژه های شخصی خودش با نام  Project Vax Andi متمرکز شده، هر چند همچنان مدیریت گروه Synsun راعهده دار است.

از سال 2011، Synsun  لیدر ژانر موسیقی  Psytrance در فستیوال Shoebiza میباشد.

آندره واهننکوف  (vakhnenko Andrey)  با نام مستعار اندی وکس (VAX ANDI) در چهارم  ژوئیه ی سال 1979 به دنیا آمد و در کیف (kiev)  زندگی می کند. او در هنرستان موسیقی گیتار خوانده است و  از سال 1994 به تهیه کنندگی موسیقی مشغول است .

در سال 2005 آندره برنده ی جایزه ی نخست مسابقه ی Guitarist contest شد و همچنین برای ترک Magic Fly عنوان گیتاریست مارس ” Gitarist of March ” را هم دریافت کرد. آندره در سال 2006 پروژه ی خانگی جدید خود _  “Andi Vax” را شروع کرد و در همان ابتدای کار کامنت های مطلوبی از سوی دی جی های اوکراینی، روسی و اروپایی  (DJ Tiesto, DJ Lady Ace)  دریافت کرد. بین سال های2006 تا 2008  لیستی از تک آهنگ ها و ریمیکس ها توسط اندی وکس پراجکت منتشر شده است  و مورد تشویق دی جی های پیشتاز ومهم و تهیه کنندگان قرار گرفت و در رتبه های بالای فهرست آهنگ های پرفروش “Juno” (GB), که تا کنون  یکی از بزرگ ترین منابع موسیقی تجاری اینترنت است قرار دارد. آندره در سال 2007 یک ویدئوی آموزشی فشرده به نام راز های میکسینگ“Mixing Secrets” به عنوان راهنمای آموزشی رایگان برای تهیه کنندگان موسیقی در سراسر جهان منتشر کرد. این فیلم بعدها به زبان های انگلیسی و اسپانیایی ترجمه شدحتی در ایران نیز این فیلم بصورت زیر نویس منتشر شد و مورد استقبال زیادی قرار گرفت. تقریبا تمامی کارهای اندی وکس در رادیو پخش شده و در رتبه های بالا قرار گرفته است.  “The Game” بر اساس تاپ دی جی یکی از سه ترک برتر  شد و  “Da Bomb”  برترین آهنگ کیس اف ام Kiss Fm( ایستگاه رادیویی  مهم رقص اوکراینی) شد.

 ترک “I Feel You”  به مدت چهار هفته در رده ی اول  ده ترک برتر کیس اف ام قرا داشت.

ترک “Devochki” به مدت چهار هفته در مکان نخست ده ترک برتر کیس اف ام ایستاد.

ترک “Vselennaya” به مدت 5 هفته در مکان نخست ده ترک برتر کیس اف ام قرار داشت.

ترک “Supertzar” سومین ترک برتر از میان 40 ترک جهانی کیس اف ام  شد.

آندره سازنده پری ست های  یکی از محبوب ترین سینتی سایزر های dance music به اسم ( Access Virus (SNOW version است.

آندره بجز مشارکت در تولید پری ست های وایرس ، بتا تستر “beta tester  ” کمپانی اشتاینبرگ[ کمپانی نرم افزار و سخت افزار صوتی] است ( (CuBase creators, NoComments. او در پاییز 2008 مالک لیبل بریتانیایی   “HardPhaze Productions” شد که موسیقی الکترو،تکنو و مینیمال تولید و منتشر می کند. جدا از این که بسیاری از تهیه کنندگان جوان مایل به توزیع کارهای خود توسط هارد فاز می باشند این  تولید کننده توسط ویل بایلی ، الکتریکا و مایک هریس حمایت شده است. میلز دایسون پس از اتمام تور جهانی خود برای همکاری با هاردفاز اظهار علاقه کرده است. آندره نویسنده ی چندین مقاله ی تخصصی برای تهیه کنندگان جوان است که  در مجله ی مهم  DJ.AM اوکراین چاپ شده است. اندی وکس  توسط رادیو کیس اف ام به عنوان بهترین تهیه کنند ه ی سال 2008  انتخاب شد. اجرای زنده ی اندی وکس که شامل گیتار و سخت افزار است تاثیری فوق العاده بر شنوندگان می گذارد.  آندره برای نواختن سینت سیکوئنس ها و تک نوازی ها و افکت های زنده از گیتار خود استفاده می کند.  در ادامه یک مصاحبه برای آشنایی بیشتر با موسیقی الکترونیک و میکس و مسترینگ وی را در این شماره آورده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست